10 tipov ako sa zobudiť krásna a svieža (2.)

3

Pripravili sme pre vás pokračovanie ako sa ráno zobudiť krásna a svieža. Páči sa ďalších 5 tipov na odskúšanie, verím, že určite zaberú aj na vás a ráno sa zobudíte naozaj oddýchnuté. Ak ste náhodou prehliadli prvú časť, nájdete ju TU.

TIP 6: Urobte si čaj a dajte čajové sáčky do chladničky  

Ak máte problémy s tmavými kruhmi a opuchnutými očami, tu je tip pre vás. Než pôjdete do postele urobte si mätový alebo harmančekový čaj. Po vylúhovaní čajových vrecúšok, uložte ich do chladničky. Použiť môžete aj 2 vatové tampóny namočené do čaju, ktoré umiestnite do chladničky Doobeda ich použijeme na naše unavené oči po dobu cca 5 minút. To výrazne zníži unavenosť a opuchnuté oči.

TIP 7: Strečing

Nebojte sa, nemusíte robiť žiadne zložité cvičenia z jogy. Jednoducho si iba pretiahnite a uvoľnite svaly. To vás celkovo uvoľní a bude sa vám lepšie spať. A dobrý spánok je základom krásneho a sviežeho rána :-)

TIP 8: Spite v čistej posteľnej bielizni

Na vašich perinách sa neustále hromadí prach, rôzne nečistoty a odumreté kožné bunky. To je dôvod, prečo by ste mali často meniť posteľnú bielizeň. Meňte ju najmenej raz do týždňa, i keď mala by sa najmenej raz za 3 -4 dni. Veď každý má rád čisté a voňavé posteľné prádlo. Okrem toho, že sa budete cítiť viac pohodlne a útulne, zabránite tým tiež výskytu pupienkov a akné.

TIP 9: Používajte saténovú alebo hodvábnu posteľnú bielizeň

Ak je to možné, použite hodvábne alebo saténové obliečky. Hladký materiál je jemný pre vašu kožu a vlasy.

TIP 10: Spite na chrbte, nie na bruchu

Ak spíte na bruchu, budete sa prebúdzať s vráskami po celej tvári. Tlak na koži tvorí veľa drobných vrások a opuchnutie tváre. Tiež budete mať vrásky na hrudi a krku.

Tak ako ste na tom vy? V mojom prípade to je veľý boj so spaním na chrbte, keďže celý život spím na bruchu. Ale s vráskami som na tom zatiaľ v norme, žiadna navyše na môj vek:) Verím, že ste si aj vy našli niečo, čo by ste zaradili do vašej večernej prípravy na ráno. A ak máte nejaké odskúšané tipy, neváhajte sa o ne podeliť.

Foto: shutterstock.com


Komentáre

3 komentáre

  1. Tmavé kruhy pod očami – treba sa na to pozrieť zo zdravotného hľadiska. Znázorňujú naše obličky -ich stav. Ak sú vačky, obličky sú dilatované a tu pomôže jedine strava – málo mäsa, menej soliť, vynechať zemiaky – obsahujú veľa sodíka. Namiesto nich si dať radšej zeler a výborné sú aj krúpy, koreňová zelenina. Tmavé kruhy – stiahnuté obličky – organizmus treba zavodňovať – viac piť, vynechať kávu a čierny čaj, čaj maté poslúži tak isto a nebude dráždiť žlčník. V neposlednom rade treba však dodať, že obličky sú párový orgán – dať si otázku aké sú naše vzťahy na pracovisku, doma, v rodine… Krémy pomôžu len dočasne zamaskovať zdravotný problém.

  2. Myslím si, že som priemerne čistotná, ale meniť posteľnú bielizeň každé tri – štyri dni, tak to sa mi zdá prehnané. Z môjho pohľadu je to plytvanie, vodou, elektrikou, pracími prostriedkami a nakoniec aj časom. Moja babka menila posteľnú bielizeň raz za mesiac a nepamätám sa, že by sme mali svrab, akné alebo nejaké iné kožné ochorenie. Ich príčina bude pravdepodobne inde, nie v “špinavej” posteľnej bielizni.

    • Ivka - Zelené jablko on

      Určite s vami z časti súhlasím. Je toľko vecí, ktoré by bolo dobré robiť a nerobia sa. Sú to tipy, ktoré by mohli ľuďom pomocť, a každému pomáha niečo iné. Silným alergikom napríklad môže trošku pomôcť aj to časté vymieňanie bielizne, a tam už nejde o plytvanie vodou, elektrikou, či časom. Naši starí rodičia žili v “inom” svete ako žijeme my. Doba sa mení nesmierne rýchlo a vtedy nebolo toľko napr. civilizačných chorôb či alergií. Samozrejme nič netreba preháňať. Ja mám doma napríklad sibírsku mačku a tá dokáže behom jedného dňa navíriť toľko prachu v celom byte, že nestíham vysávať, preto ja mením posteľné prádlo raz do týždňa – pre mňa postačujúce. Každému vyhovuje niečo iné a účinkuje zase niečo iné. :-)

Pridaj svoj komentár

shutterstock_201745592

Zásobník plný zdravého životného štýlu

Tvoríme pre vás články, rozhovory a seriály o cvičení a stravovaní. 

Prihláste sa na pravidelný týždenný súhrn príspevkov a ihneď si STIAHNITE náš E-BOOK s receptami na prípravu 9 zdravých SMOOTHIES.

To všetko pre Vás ZDARMA.

Ďakujeme, už je to takmer hotovo :) Ešte prosím prejdite do Vašej mailovej schránky a potvrďte odber kliknutím na zaslaný link.

Pokračovaním používania tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním cookies. viac informácií

Cookies na tejto stránke sú nastavené automaticky na "povolené". Informácie o tom, ako používate tento web, sa zdieľajú s Google. Ak budete pokračovať v používaní stránky v tomto nastavení, alebo kliknete na "súhlasím", vyjadrujete tým svoj súhlas.

Zatvoriť