12 TOP cvičení pre krásne pozadie (+video)

0

Väčšina žien, ale aj niektorí muži, by chceli mať perfektný pevný zadok. Ak aj vy patríte do tejto skupiny, určite budete potrebovať niektoré z týchto cvičení, ktoré vám k tomu dopomôžu.

1. Step-Up

2. Rear Leg Lifts

3. Bridge (most)

Ako cvičiť tento cvik a jeho modifikácie nájdete TU.

4. Deep squats (hlboké drepy)

Ako správne cvičiť drepy nájdete TU.

5. Lunges (výpady)

Ako správne cvičiť výpady nájdete TU.

6. Fire hydrants

7. Hip Thrust

8. Horse stance 

9. Plié squats (plié drepy)

10. Side Leg Lifts 

11. Gluteal Squeezes

12. Flutter kicks

To sú niektoré z najlepších cvičení pre plný, pevný, okrúhly zadok, avšak určite by ste nemali zanedbávať ani zvyšok vášho tela a kardio cvičenia. Nič netreba preháňať. Začnite s tréningom 3x do týždňa a výsledky uvidíte čoskoro :)

Zdroj: youtube.com
Foto: pinterest.com

 

 

Komentáre

Comments are closed.

Neprestávajte čítať, máme pre vás ďalšie výborné články

Prihláste sa na pravidelný týždenný súhrn príspevkov a ihneď si STIAHNITE náš E-BOOK s receptami na prípravu 9 zdravých SMOOTHIES.

To všetko pre Vás ZDARMA.

Čo je pre telo lepšie, šťavy alebo smoothies?

Ďakujeme, už je to takmer hotovo :) Ešte prosím prejdite do Vašej mailovej schránky a potvrďte odber kliknutím na zaslaný link.

Pokračovaním používania tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním cookies. viac informácií

Cookies na tejto stránke sú nastavené automaticky na "povolené". Informácie o tom, ako používate tento web, sa zdieľajú s Google. Ak budete pokračovať v používaní stránky v tomto nastavení, alebo kliknete na "súhlasím", vyjadrujete tým svoj súhlas.

Zatvoriť