30 minútový workout, ktorým spevníte celé telo v pohodlí vášho domova

0

V tejto hektickej dobe, kedy som sama stratená v pocitoch a myšlienkach, že neviem, čo robiť skôr. Timemanažment je dnes už asi nevyhnutnou súčasťou každodenného fungovania, inak by sme sa asi tak trošku zbláznili. Deň máte krásne rozplánovaný, ale aj tak sa vám tam nikam nezmestí cvičenie vo fitku? Ak je to tak, nezostáva vám nič iné, iba cvičiť doma.

Cvičenie je základom zdravého tela i ducha, preto treba nájsť kompromis. Aby bol vlk sýty i ovca celá, ako sa vraví, tu máme pre vás 30 minútové cvičenie. Ste teda pripravení na potenie sa? Tu je program jednotlivých cvikov, ktoré zacvičte v 3 kolách. Ako ich správne cvičiť nájdete preklikom na každý z cvikov.

Workout pre celé telo:

DOSKA:  držať 30 – 60 sekúnd

SQUAT:  20 opakování

TRICEPS KLIKY:  15 opakovaní

VÝPADY:   10 opakovaní / 1 noha

SUPERMAN: 15 opakovaní

RUSSIAN TWIST: 15 opakovaní / 1 strana

MOST: 15 opakovaní

WALL SIT:  držať 30 – 60 sekúnd

Verím, že ste si našli 30 minút na toto cvičenie a vášmu telu dodali potrebný pohyb a posilnenie :-)

Autor: Ivana
Foto: shutterstock.com

 

Komentáre

Comments are closed.

shutterstock_201745592

Zásobník plný zdravého životného štýlu

Tvoríme pre vás články, rozhovory a seriály o cvičení a stravovaní. 

Prihláste sa na pravidelný týždenný súhrn príspevkov a ihneď si STIAHNITE náš E-BOOK s receptami na prípravu 9 zdravých SMOOTHIES.

To všetko pre Vás ZDARMA.

Ďakujeme, už je to takmer hotovo :) Ešte prosím prejdite do Vašej mailovej schránky a potvrďte odber kliknutím na zaslaný link.

Pokračovaním používania tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním cookies. viac informácií

Cookies na tejto stránke sú nastavené automaticky na "povolené". Informácie o tom, ako používate tento web, sa zdieľajú s Google. Ak budete pokračovať v používaní stránky v tomto nastavení, alebo kliknete na "súhlasím", vyjadrujete tým svoj súhlas.

Zatvoriť