7 spôsobov ako cvičiť “most” a posilniť zadok a chrbát – video

0

Čo je také skvelé na cviku “most”? Je jednoduchý, univerzálny a spevníte ním svoj zadok i chrbát. Ako ho správne cvičiť nájdete TU.

7 spôsobov ako cvičiť “most”:

1. Klasický most

2. Most s addukciou

3. Most s pochodom

4. Most s 1 nohou

5. Most s vystretými nohami 

6. Most s fitloptou

7. Most s použitím rolleru

Autor: Ivana
Zdroj: youtube.com

Komentáre

Comments are closed.

Neprestávajte čítať, máme pre vás ďalšie výborné články

Prihláste sa na pravidelný týždenný súhrn príspevkov a ihneď si STIAHNITE náš E-BOOK s receptami na prípravu 9 zdravých SMOOTHIES.

To všetko pre Vás ZDARMA.

Čo je pre telo lepšie, šťavy alebo smoothies?

Ďakujeme, už je to takmer hotovo :) Ešte prosím prejdite do Vašej mailovej schránky a potvrďte odber kliknutím na zaslaný link.

Pokračovaním používania tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním cookies. viac informácií

Cookies na tejto stránke sú nastavené automaticky na "povolené". Informácie o tom, ako používate tento web, sa zdieľajú s Google. Ak budete pokračovať v používaní stránky v tomto nastavení, alebo kliknete na "súhlasím", vyjadrujete tým svoj súhlas.

Zatvoriť