Chcete dosiahnuť fyzickú a duševnú rovnováhu? Vyskúšajte jumping!

0

Po ukončení mojej tanečnej kariéry, vďaka ktorej som mala k dispozícii pravidelný pohyb, som si dopriala chvíľku oddychu. Časom však telo začalo ochabovať a dostavila sa aj potreba pohybu. Začala som teda opäť cvičiť. Vyskúšala som všemožné skupinové cvičenia, nakoľko som zvyknutá na kolektív a nerada cvičím sama. Pravidelným návštevníkom som sa však nestala a cvičiť som chodila skôr z donútenia ako z radosti k cvičeniu. Až kým som prvýkrát nevyskúšala Jumping. Bola to láska „na prvý skok“.

Od môjho prvého výskoku ubehol asi rok a pol a moje nadšenie ma doposiaľ neprešlo. Na hodiny chodím s obrovskou chuťou cvičiť a zlepšovať sa, ale hlavne na ne chodím s úprimnou radosťou, a nie preto, že „musím“. Hoci trampolíny máme radi asi všetci už od detstva, nenechajte sa pomýliť, jumping nie je klasické skákanie na trampolíne ako ho poznáme.

Jumping je rokmi overený aeróbny program na patentovaných trampolínkach. Veľmi zábavnou formou vytvára fyzickú a duševnú rovnováhu. Zo zdravotného hľadiska pôsobí blahodárne prakticky na všetky systémy ľudského tela, preto sa radí medzi veľmi účinné formy pohybových aktivít. Jumping vychádza z pocitu voľnosti a úprimnej radosti z pohybu. Podstatou pozitívneho vplyvu cvičenia sú rôzne kombinácie rýchlych a pomalých skokov, dynamických šprintov, balančných a silových prvkov a taktiež neodmysliteľného strečingu.


Mohlo by vás tiež zaujímať: 5 jednoduchých cvičení ako sa zbaviť nechcených “mafinov” z brucha a bokov! (+video)


Aké sú výhody jumpingu:

  • spomaľuje stárnutie, zvyšuje svalový tonus, je zábavný  a bezpečný
  • zvyšuje kapacitu pľúc, pozitívne pôsobí proti depresii a únave
  • upravuje trávenie a vylučovanie, posilňuje všetky svalové partie
  • rozvíja motoriku, koordináciu a stabilitu
  • zrýchľuje lymfatický obeh, nezaťažuje kĺby a mnohé ďalšie

Takže pokiaľ hľadáte cvičenie, ktoré vás osloví a bude baviť, určite vyskúšajte jumping. Výborne sa zabavíte, odreagujete, urobíte dobre svojmu telu a kondícii, odbúrate kilečká navyše a podporíte psychiku, ktorá je každodenne zaťažovaná. Z jumpingu budete síce odchádzať celkom zničení a spotení do poslednej nitky, no s výborným pocitom na duši a obrovskou chuťou na ďalšiu hodinu.

Odporúčanie na záver: Nenechajte sa na prvej hodine odradiť tým, že by ste nestíhali s ostatnými, skáčte iba toľko, čo Vám Vaša kondícia dovolí a už na druhej hodine uvidíte pokrok.

Autor: Karolína Lánska
Zdroj: ladiesfitness.sk
Foto: parkoddychu.sk

 

Komentáre

Comments are closed.

Neprestávajte čítať, máme pre vás ďalšie výborné články

Prihláste sa na pravidelný týždenný súhrn príspevkov a ihneď si STIAHNITE náš E-BOOK s receptami na prípravu 9 zdravých SMOOTHIES.

To všetko pre Vás ZDARMA.

Čo je pre telo lepšie, šťavy alebo smoothies?

Ďakujeme, už je to takmer hotovo :) Ešte prosím prejdite do Vašej mailovej schránky a potvrďte odber kliknutím na zaslaný link.

Pokračovaním používania tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním cookies. viac informácií

Cookies na tejto stránke sú nastavené automaticky na "povolené". Informácie o tom, ako používate tento web, sa zdieľajú s Google. Ak budete pokračovať v používaní stránky v tomto nastavení, alebo kliknete na "súhlasím", vyjadrujete tým svoj súhlas.

Zatvoriť