Je čas spevniť mľandravé tricepsy! Ako na to?

0

Sezóna svetrov je už pomaličky za nami a je čas spevniť mľandravé tricepsy. Tento cvik vám pomôže spevniť ovisnuté tricepsy a stačí vám k tomu iba stolička :-)

Ako na to:

1. Posaďte sa na stoličku, dlane dajte tesne vedľa tela, prsty nasmerujte dopredu. Držíte sa okraju stoličky.

2. Ramená tlačíme dozadu, chrbát vystretý.

3. Nohy vysunieme pred sebe, kolená sú pokrčené. Ak si to chcete sťažiť, kolená vystrite.

4. Plynule spúšťate panvu kolmo dole. Lakte smerujú stále dozadu a v dolnej fáze cviku zvierajú 90 stupňový uhol.

5. Zdvihnite sa späť až do prepnutých lakťov.

 

Na čo si pri cviku dávať pozor:

– Pozor, keď idete do dolnej fázy cviku, držte trup stále vzpriamený, krk ťahajte hore, neschovávajte ho medzi ramená.

– Snažte sa obmedziť pohyb v ramenách, cvičíte iba lakťami.

– Ak cvičíte s vystretými kolenami, pozor na panvu – nevysúvajte ju!

 

Tricepsový klik:

Autor: Ivana

Zdroj: youtube.com

Komentáre

Comments are closed.

Neprestávajte čítať, máme pre vás ďalšie výborné články

Prihláste sa na pravidelný týždenný súhrn príspevkov a ihneď si STIAHNITE náš E-BOOK s receptami na prípravu 9 zdravých SMOOTHIES.

To všetko pre Vás ZDARMA.

Čo je pre telo lepšie, šťavy alebo smoothies?

Ďakujeme, už je to takmer hotovo :) Ešte prosím prejdite do Vašej mailovej schránky a potvrďte odber kliknutím na zaslaný link.

Pokračovaním používania tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním cookies. viac informácií

Cookies na tejto stránke sú nastavené automaticky na "povolené". Informácie o tom, ako používate tento web, sa zdieľajú s Google. Ak budete pokračovať v používaní stránky v tomto nastavení, alebo kliknete na "súhlasím", vyjadrujete tým svoj súhlas.

Zatvoriť