Vyskúšajte si akú máte rovnováhu a pevnosť tela

0

Jednoduchá skúška :) Vyskúšajte toto (samozrejme najlepšie po rozcvičke na zahriatie tela):

joga crow

Vyzerá to strašne zložito! Ale nie je, táto joga pozícia sa volá “crow – vrana” a patrí medzi tie jednoduchšie. Ako teda na to?

  1. Pokojne dýchajte, všetko robte pomaly, neponáhľajte sa!
  2. Čupnite si a položte ruky pred seba, prsty doširoka rozostreté, prostredníky smerujú dopredu, váha rozložená na celých dlaniach a prstoch, lakte smerujú dozadu a sú mierne pokrčené
  3. Založte si kolená čo najhlbšie do podpažia a dvihnite najskôr jednu nohu zo zeme, druhou sa o zem opierajte len o konček palca
  4. Zapozerajte sa na nehybný bod na zemi tesne pred vami, sústreďte sa na neho a na dýchanie
  5. Naozaj zapojte svoje brušné svaly! Napnite ich.
  6. Pomaličky dvíhajte zo zeme aj druhú nohu, navážte sa na celé dlane a prsty, stále pozerajte na ten istý bod! A usmejte sa :)

Pravdepodobne vás prvé razy budú veľmi bolieť tricepsy, ale verte, je to otázka zvyku.

Hotovo? Gratulujeme! Ak sa nepodarilo, nenechajte sa odradiť od ďalších pokusov, užívajte si každú jednu časť procesu sebazdokonaľovania.

Z tejto pozície je pokračovaním stojka :)

autor: denisa

zdroj: www.yogayely.com

Komentáre

Comments are closed.

Neprestávajte čítať, máme pre vás ďalšie výborné články

Prihláste sa na pravidelný týždenný súhrn príspevkov a ihneď si STIAHNITE náš E-BOOK s receptami na prípravu 9 zdravých SMOOTHIES.

To všetko pre Vás ZDARMA.

Čo je pre telo lepšie, šťavy alebo smoothies?

Ďakujeme, už je to takmer hotovo :) Ešte prosím prejdite do Vašej mailovej schránky a potvrďte odber kliknutím na zaslaný link.

Pokračovaním používania tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním cookies. viac informácií

Cookies na tejto stránke sú nastavené automaticky na "povolené". Informácie o tom, ako používate tento web, sa zdieľajú s Google. Ak budete pokračovať v používaní stránky v tomto nastavení, alebo kliknete na "súhlasím", vyjadrujete tým svoj súhlas.

Zatvoriť