Lámavé nechty, čo s tým?

0

Opýtali ste sa nás: Mám veľmi mäkké, tenké nechty, ktoré sa často lámu. Aký vitamín alebo minerál mi môže chýbať a ako ho prírodnou cestou doplním?

Radíme vám: v prvom rade skúste zvýšiť príjem vápnika a taktiež dávať pozor na vitamín D, na ktorý sa vápnik viaže, aby sa správne vstrebával. Potraviny najbohatšie na vápnik sú mak, brokolica, orechy, karfiol, kaleráb. Vitamín D – najspoľahlivejší zdroj v prírodnej podobe je slnko, čiže pobyt vonku. Ak beriete železo, pozor na dodržanie odstupu pri jeho užívaní od konzumácie potravín bohatých na vápnik, pretože železo obmedzuje vstrebávanie vápnika.

Foto: shutterstock.com


Komentáre

Pridaj svoj komentár

shutterstock_201745592

Zásobník plný zdravého životného štýlu

Tvoríme pre vás články, rozhovory a seriály o cvičení a stravovaní. 

Prihláste sa na pravidelný týždenný súhrn príspevkov a ihneď si STIAHNITE náš E-BOOK s receptami na prípravu 9 zdravých SMOOTHIES.

To všetko pre Vás ZDARMA.

Ďakujeme, už je to takmer hotovo :) Ešte prosím prejdite do Vašej mailovej schránky a potvrďte odber kliknutím na zaslaný link.

Pokračovaním používania tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním cookies. viac informácií

Cookies na tejto stránke sú nastavené automaticky na "povolené". Informácie o tom, ako používate tento web, sa zdieľajú s Google. Ak budete pokračovať v používaní stránky v tomto nastavení, alebo kliknete na "súhlasím", vyjadrujete tým svoj súhlas.

Zatvoriť