Most, ktorý spája zdravý chrbát a pevný zadok

0

Most je ideálne cvičenie pre dokonale zaoblený zadok, ale tiež pomáha udržať váš chrbát zdravý a bez bolesti. 

Ako správne cvičiť most:

1. Ľahnite si na chrbát s ohnutými kolenami a s chodidlami na podlahe. Ruky vedľa tela.
2. Zdvihnite boky tak, aby vaše telo tvorilo priamku od ramien po kolená.
3. V hornej polohe zadržte, potom sa pomaly vráťte do východiskovej polohy.
4. Opakujte podľa cvičebného plánu.
5. Nezabudnite na správne dýchanie – nádych vo východiskovej polohe, výdych do do hornej polohy.

Ako správne cvičiť most – video:

7 spôsobov ako cvičiť “most”:

1. Klasický most
2. Most s addukciou
3. Most s pochodom
4. Most s 1 nohou
5. Most s vystretými nohami – na čas
6. Most s TRX
7. Most s vystretými nohami – pochod

Autor: Ivana
Zdroj: youtube.com

Komentáre

Comments are closed.

Neprestávajte čítať, máme pre vás ďalšie výborné články

Prihláste sa na pravidelný týždenný súhrn príspevkov a ihneď si STIAHNITE náš E-BOOK s receptami na prípravu 9 zdravých SMOOTHIES.

To všetko pre Vás ZDARMA.

Čo je pre telo lepšie, šťavy alebo smoothies?

Ďakujeme, už je to takmer hotovo :) Ešte prosím prejdite do Vašej mailovej schránky a potvrďte odber kliknutím na zaslaný link.

Pokračovaním používania tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním cookies. viac informácií

Cookies na tejto stránke sú nastavené automaticky na "povolené". Informácie o tom, ako používate tento web, sa zdieľajú s Google. Ak budete pokračovať v používaní stránky v tomto nastavení, alebo kliknete na "súhlasím", vyjadrujete tým svoj súhlas.

Zatvoriť