Odložte stoličku a spevnite zadok a nohy. K tomuto cviku vám stačí stena!

0

Tento cvik “wall sit” alebo “sed o stenu” je naozaj efektívny cvik, ktorým sa zameriate na celú plochu stehien, lýtka, zadok.  Možno sa vám bude zdať, že tento cvik je naozaj jednoduchý, avšak nie je to celkom tak :-)

Ako správne cvičiť “wall sit”:

1. Oprite sa o stenu a dajte sa do squatovej pozície.
2. Kolená sú nad kotníkmi a tvoria 90 stupňový uhol.
3. Kolená by nemali presahovať pred špičky.
4. Chodidlá smerujú von.
5.  Váhu tlačte do steny.
6. Nezabudnite pravidelne dýchať.

V pozícii držte po dobu 30 sekúnd až minútu.


Mohlo by vás tiež zaujímať: 12 TOP cvičení pre krásne pozadie (+video)


Ako správne cvičiť “wall sit”:


Video: youtube.com
Foto: youtube.com

Komentáre

Comments are closed.

Neprestávajte čítať, máme pre vás ďalšie výborné články

Prihláste sa na pravidelný týždenný súhrn príspevkov a ihneď si STIAHNITE náš E-BOOK s receptami na prípravu 9 zdravých SMOOTHIES.

To všetko pre Vás ZDARMA.

Čo je pre telo lepšie, šťavy alebo smoothies?

Ďakujeme, už je to takmer hotovo :) Ešte prosím prejdite do Vašej mailovej schránky a potvrďte odber kliknutím na zaslaný link.

Pokračovaním používania tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním cookies. viac informácií

Cookies na tejto stránke sú nastavené automaticky na "povolené". Informácie o tom, ako používate tento web, sa zdieľajú s Google. Ak budete pokračovať v používaní stránky v tomto nastavení, alebo kliknete na "súhlasím", vyjadrujete tým svoj súhlas.

Zatvoriť