Smoothie s chia semienkami a ovocím

0

O chia semienkach sa toho popísalo už veľmi veľa. Je to super potravina, ktorá Vás nakopne energiou. Obsahujú proteíny, kvalitné sacharidy, tuky, vlákninu, vápnik, antioxidanty, železo, zinok, fosfor, magnézium a ďalšie dôležité živiny.

Ako ju dostať do tela v potrebnom množstve? Urobte si na raňajky smoothie, jednoduché, a zdravé.

1) 2 čajové lyžice chia semienok (max. denná dávka) zalejeme cca pol deci rastlinného mlieka a necháme minimálne pol hodinu odstáť.

2) Pripravíme banán, jablká, broskyne a mätu.

3) Prilejeme chia semienka, rozmixujeme na pyré.

4) Dobrú chuť a na zdravie :)


Komentáre

Pridaj svoj komentár

shutterstock_201745592

Zásobník plný zdravého životného štýlu

Tvoríme pre vás články, rozhovory a seriály o cvičení a stravovaní. 

Prihláste sa na pravidelný týždenný súhrn príspevkov a ihneď si STIAHNITE náš E-BOOK s receptami na prípravu 9 zdravých SMOOTHIES.

To všetko pre Vás ZDARMA.

Ďakujeme, už je to takmer hotovo :) Ešte prosím prejdite do Vašej mailovej schránky a potvrďte odber kliknutím na zaslaný link.

Pokračovaním používania tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním cookies. viac informácií

Cookies na tejto stránke sú nastavené automaticky na "povolené". Informácie o tom, ako používate tento web, sa zdieľajú s Google. Ak budete pokračovať v používaní stránky v tomto nastavení, alebo kliknete na "súhlasím", vyjadrujete tým svoj súhlas.

Zatvoriť