Spaľujte tuky počas celého dňa! Tu je návod ako

0

Je úplne jasné, že zdravý životný štýl, správna výživa a pravidelné cvičenie sú kľúčové faktory pre zdravý metabolizmus. Ak si ho potrebujete zlepšiť, tu je niekoľko jednoduchých tipov, ktoré vám pomôžu:

Jedzte často

Vynechávanie jedla počas dňa nie je tá správna voľba ako zlepšiť svoj metabolizmus. Odporúča sa mať aspoň 3 hlavné jedlá a 2 také občerstvenia medzi, aby si váš metabolizmus zachoval správnu funkciu. Samozrejme “dzobkať” niečo zdravé môžete aj častejšie počas dňa. Dlhá pauza medzi jedlami metabolizmus skôr spomaľuje.

Vyhýbajte sa spracovaným potravinám

Do svojho jedálnička zahrňte viac ovocia, zeleniny a celozrnných výrobkov. Spracované potraviny sú ťažko stráviteľné a spomaľujú metabolizmus.

Raňajky skoro ráno

Metabolizmus sa počas spánku spomalí, pretože telo nie je aktívne. Raňajky skoro ráno dokážu nakopnúť a zvýšiť činnosť metabolizmu po nočnom odpočinku.

Vitamín D

Vitamín D je pre zdravie nevyhnutný, takže je prepojený aj so zdravým metabolizmom. Slnečné svetlo je najlepším zdrojom vitamínu D.

Vápnik

Vápnik je potrebný na spracovanie vitamínu D, ktorý získavame zo slnka. Z toho teda logicky vyplýva, že je pre zlepšenie metabolizmu prospešný.

Pravidelné cvičenie

Buďte trošku viac aktívny. Rýchla chôdza alebo častejšie používanie schodiska ako výťahu určite nebudú na škodu.


Mohlo by vás tiež zaujímať: Tento jed ničí vaše kosti, ale mnohí ho pijete každý deň!


Proteín

Snažte sa konzumovať viac potravín na báze bielkovín a menej sacharidov.

Krátke, ale časté tréningy

Vôbec nepotrebujete tráviť veľa času v posilovni, veď sú tu aj krátke cvičenia, ktoré proces spaľovania tukov dokážu urýchliť. Ideálne je cvičiť ráno.

Epsom soľ

Soľný kúpeľ v noci môže odstrániť toxíny z tela a zrýchliť váš metabolizmus. Pridajte si preto do kúpeľa 1 šálku Epsom soli.

Studená sprcha

Studená sprcha v skorých ranných hodinách je pre telo šok, a preto dokáže pomôcť zvýšiť metabolizmus.

Hydratujte sa

Dostatok tekutín je nevyhnutné pre zdravý metabolizmus, takže šup piť veľa vody.

Dostatok spánku

Dostatok a kvalita spánku sú rovnako nevyhnutné pre aktívny a zdravý metabolizmus. Prečítajte si aj TU

Jedzte ako Európan

Obrovské raňajky, stredne veľký obed a niečo menšie na večeru.

Túto zaujímavú informáciu sme našli TU.

Foto: shutterstock.com


Komentáre

Comments are closed.

Neprestávajte čítať, máme pre vás ďalšie výborné články

Prihláste sa na pravidelný týždenný súhrn príspevkov a ihneď si STIAHNITE náš E-BOOK s receptami na prípravu 9 zdravých SMOOTHIES.

To všetko pre Vás ZDARMA.

Čo je pre telo lepšie, šťavy alebo smoothies?

Ďakujeme, už je to takmer hotovo :) Ešte prosím prejdite do Vašej mailovej schránky a potvrďte odber kliknutím na zaslaný link.

Pokračovaním používania tejto stránky vyjadrujete súhlas s používaním cookies. viac informácií

Cookies na tejto stránke sú nastavené automaticky na "povolené". Informácie o tom, ako používate tento web, sa zdieľajú s Google. Ak budete pokračovať v používaní stránky v tomto nastavení, alebo kliknete na "súhlasím", vyjadrujete tým svoj súhlas.

Zatvoriť